Glittersokid

… ehk väikesed asjad, mis teevad õnnelikuks. Näiteks siis, kui saad esimest korda taanikeelsest vestlusest aru. Või kui ütled taanikeelse lause ja sinust saadakse aru. Või kui tunned päriselt hygge‘t. Või kui saad koolis ülesandele õige vastuse, hoolimata sellest, et õpetaja jutust sõnakestki ei tabanud. Või siis, kui hostema ütleb, et ta on su keeleoskuse üle uhke. Või siis, kui tuba näeb välja nagu Skandinaavia sisustusajakirjast. Või siis, kui NOEP’i laulu peale öeldakse, et ,,Omg, I’ve heard it before, is it really Estonian?!”. Või siis, kui jõuad rattaga sellest suurest ja vastikust mäest (künkast) pausita üles sõita.

Toit(?)

Taani toit on imeline! Mu hostpere näeb kõvasti vaeva, et ma saaksin võimalikult palju klassikalisi taani toite proovida. Näiteks on mu südame võitnud rødgrød med fløde, mis tundub kui väljahääldamatu sõna, aga peidab endas maasikamagustoitu. Ja koldskål, mis on midagi keefirisarnast. Kuigi mulle keefir eriti ei maitse, meenutab koldskål kuidagi väga kodu ja maitseb siin kindlasti mitu orda paremini. Või siis sealiha mitmes erinevas vormis – perekondliku õhtusöögi lahutamatu osa. Või šokolaadiplaadid, mida leivale panna. Geniaalne!

Perekondlikud õhtusöögid

…on nii toredad, aga nii väsitavad. Nii armas, et pere sööb õhtuti ühise laua taga ning vähemalt kord nädalas saab suurem ring sugulasi kokku. Nii wholesome:’) Samas on mul veidi frustreeriv olla, sest 90% ajast ei saa ma aru, mida räägitakse. Mul ei ole midagi selle vastu, et süüa ja istuda ja head seltskonda nautida, aga taani keele kuulamine ja sealt sõnade püüdmine võtab tohutult energiat ja ma võin endast jätta mulje, nagu mul oleks igav või nõme seal istuda. Aga ei ole! Ma armastan neid perekondlikke õhtusööke. JA VEEEEL!!!!!!! Perega lauamängude mängimine! Kujutage ette – sööd-jood ära, ja selle asemel, et koju minna või telekat vaatama hakata, hakatakse ühiselt lauamänge mängima. KUI NUNNNUUUU!!!!!!!!!

Üldse tunded-mõtted

Algus läks nii ruttu! Nagu tõesti väga kiiresti. Siis tuli korra arusaam, et appi, ma olengi siin ja üksi ja kodust eemal ja mida kõike veel. Aga siis tuli ka üsna kiiresti see arusaam, et jaa, Mia, sa oledki siin ja sa oled siin, et nautida! Kõik päevad on jätkuvalt suurt avastamisrõõmu täis, kuid samas hakkab tekkima teatav rutiin. Kasutades ühe teise yfuka värvikat väljendit, siis eks algus pidigi olema liblikate ja vikerkaarte püreesupp (vabandan, kui see pole päris see õige, aga ma ei suutnud seda äkitselt enam originaalkujul leida). Ma olen nii rahul ja mulle nii meeldib!

.

-mulle meeldib, et siin saab käia ilma meigita väljas nii, et keegi ei pane pahaks ja ei judge’i. mulle meeldib, et ma teen seda, ja tunnen end ilma meigita ilusana:)

-mulle meeldib, kuidas siin kantakse laiu pükse ja laiu pluuse koos! nii fashion, nii mugav! see tuleb minuga kindlasti Eestisse kaasa:)

Glittersokid on nii tore ja armas trend(?). Nii väike, aga nii armas asi, mis teeb tuju nii heaks. Aga nii peabki olema, et cäiksed asjad toovad kõige rohkem rõõmu;)

Kallistan ja armastan

Mia

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started